Zjednodušte si pracovný život tým, že sa vyhnete papierovaniu a ručným podpisom. Stačí niekoľko kliknutí a o všetko potrebné je postarané. Vybavovanie úradných záležitostí a administratíva sú zložité a časovo náročné, ale s procesmi digitalizácie a elektronickými podpismi to bude jednoduché a rýchle. Stavte na jednoduchosť, efektívnosť a najvyššie bezpečnostné štandardy.
V súčasnosti sa neustále zvyšujú nároky na efektívnosť a rýchlosť procesov v oblasti ľudských zdrojov. Ak chcete držať krok s konkurenciou, musíte modernizovať svoje oddelenie ľudských zdrojov a digitalizovať svoje procesy. Táto transformácia však nemusí byť jednoduchá, najmä vzhľadom na technologické a regulačné požiadavky.
Na trhu existujú odborníci, ktorí ponúkajú komplexnú škálu služieb, ktoré vám pomôžu držať krok s aktuálnymi trendmi v oblasti ľudských zdrojov a modernizovať vaše personálne oddelenie. Či už potrebujete poradenstvo, vývoj špeciálneho riešenia alebo implementáciu softvéru, vždy sa nájde riešenie, ktoré vám pomôže zefektívniť, zmodernizovať a zrýchliť vaše HR procesy.
Digitalizácia a automatizácia procesov v oblasti ľudských zdrojov sú nevyhnutné pre hladké fungovanie každej spoločnosti. Elektronické podpisovanie alebo doručovanie dokumentov je v súčasnosti úplne bežné a môže výrazne urýchliť prácu personálneho oddelenia.
Bez správnej digitalizácie a automatizácie sa však firma môže dostať do problémov, ako je úbytok zamestnancov alebo problémy s dodržiavaním predpisov. Preto musíte zabezpečiť včasnú likvidáciu dokumentov, ktorým uplynula lehota skartácie, aby ste sa vyhli zbytočným komplikáciám. Na druhej strane je dôležité digitalizovať dokumenty, ktoré potrebujete.
Aké dokumenty je vhodné mať v digitalizovanej podobe:
Veľké organizácie často ukladajú dokumenty do komerčných archivačných miestností, zatiaľ čo menším organizáciám môže kvôli papierovým dokumentom rýchlo dôjsť kancelársky priestor. Urobte si revíziu personálnych zložiek, uistite sa, že neukladáte dokumenty, ktoré už treba zlikvidovať, a digitalizujte dokumenty, ktoré potrebujete mať po ruke odkiaľkoľvek. Digitalizáciou papierových dokumentov ušetríte dvakrát - za nájom a za čas strávený hľadaním dokumentov. Úložný priestor v kancelárii môžete využiť na iné účely a váš čas venujte tomu, čo vás baví.
Ak si nie ste istí, ako digitalizovať svoje personálne oddelenie, alebo to jednoducho chcete zveriť do rúk profesionálov, obráťte sa na spoločnosť Iron Mountain a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ešte dnes.